Etosha - Reisverslag uit Okaukuejo, Namibië van Inge Veen - WaarBenJij.nu Etosha - Reisverslag uit Okaukuejo, Namibië van Inge Veen - WaarBenJij.nu

Etosha

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

16 November 2017 | Namibië, Okaukuejo

Wat een dag weer. Vroeg op : 5.30u. Je wil toch veel wild zien.
Jammer. Uren gereden, bijna geen wild.
Hele nare wegen.
‘s middags zoveel dieren gezien: zebra’s, impala’s, gnoes, giraffes, ontelbaar veel. Etosha is namelijk erg weids, lege steppen, dus de dieren trekken in kuddes over de vlaktes.
Prachtig.
Morgen overnachten we in het wildpark. Benieuwd hoe dat bevalt.
Het leven hier is wel heel bijzonder. Je ziet erg veel armoede. Mensen proberen je van alles te verkopen om te kunnen eten of hun familie te voeden. Je weet nooit zeker of dat klopt, maar ik ben daar wel erg gevoelig voor. Dan koop ik toch maar wat.
Iets meedelen van onze weelde kan toch niet slecht zijn?
Zelfs als je wordt belazerd....

• 16 November 2017 - 21:55

Els:

Lieve Inge en Michael (eindelijk goed geschreven....)

Wat een ervaringen allemaal. Straks een nachtje tussen de wilde dieren. Hopelijk kunnen jullie dat ook navertellen. We gaan het lezen....!
    Geniet maar weer verder!
    Liefs uit mistig, grijs Nederland; jullie missen niets! Hoe gaan het nou met je knie Inge?
    Groetjes
    Frans en Els

• 18 November 2017 - 19:06

Bernard:

Hallo jonge lui.
    Wat een prachtige en avontuurlijke reis.
    het kost veel moeite om foto's te kijken en de tekst te lezen vanwege alle ongevraagde reclame die er telkens doorheen vliegt.
    inmiddels heb ik 13 foto's en 5 verslagen
    Veel genoegen verder en be carefull

• 20 November 2017 - 10:28

Miranda:

Spannend hoor, al die avonturen van jullie. Ht is fijn om jullie zo op een afstand te kunnen volgen, Ik denk alleen dat het live verslag nog leuker is, maar dat komt nog wel. Succes met het overnachten tusen de wilde dieren! Ik ben heel benieuwd hoe jullie het bevalt!
    Groetjes en knuffels en kusjes van allemaal. Thijs en Simone laat ik af en toe wat foto's zien.
    Het tijdsbesef zal wel heel anders zijn bij jullie denk ik.;)
    Veel plezier en mooie ervaringen erbij!
    Miranda, Erwin, Thijs en Simone.