Bosua pass - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Inge Veen - WaarBenJij.nu Bosua pass - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Inge Veen - WaarBenJij.nu

Bosua pass

Door: Inge

Blijf op de hoogte en volg Inge

21 November 2017 | Namibië, Windhoek

Vandaag de laatste update. Morgen vliegen we naar huis en komen donderdag aan.
Ik had gelezen dat een ritje richting Bosue pass prachtig was vanwege de schitterende uitzichten.
Het klopt. Het was schitterend, alleen de weg was een ‘grondpad’ op zijn Afrikaans: een onverharde weg.
Dan kan je met een 4-wheeldrive hard rijden, maar wij hebben een gewoon autootje. Dat de schokbrekers nog leven is een wonder. En dan zo’n stof.....kijk maar hoe de auto er nu uitzien.
Het leek wel of we alleen op de wereld waren. Dat idee hebben we trouwens vaker gehad.
Gisteren zijn we na onze reis vanuit Otjiwarongo nog Windhoek in geweest. Michael kreeg het daar helemaal benauwd: wat een kabaal, wat veel mensen, wat rommelig.
Maar ja, het is natuurlijk geen Europa.
Morgen vliegen en dan zit het weer op.
Geweldig was onze reis. Het leek veel langer dan drie weken.
Je doet en ziet zoveel, dat je al die indrukken niet zomaar verwerkt.
Overigens zal de overgang van hoogzomer ( vandaag weer meer dan 30 gr. ) naar herfst niet meevallen.
Tot ziens allemaal, hopelijk gezond en wel binnenkort.

• 21 November 2017 - 17:03

Wilma:

Wat hebben jullie veel gedaan in een paar weken en geweldig veel gezien> Leuk dat we op deze manier mee konden kijken! We kunnen ons voorstellen dat het lijkt of je een paar maanden weg bent geweest met al die indrukken.
    Goede reis terug. En tot ziens> Koos en Wilma

• 21 November 2017 - 21:36

Els:

Ha die Michael en Inge

Het bleef even stil aan deze kant, omdat ik het hele weekend ben weg geweest. We hebben echter wel de verslagen gevolgd en bij jullie was het dus allesbehalve rustig! Fijn, dat jullie straks terug kijken op een fantastische reis! Wij op onze beurt kijken uit naar jullie verhalen en nog veel meer foto's en film!
    We wensen jullie alvast een hele goede reis en dus een veilige thuiskomst!

Liefs

Frans en Els

• 21 November 2017 - 22:11

Bernard:

Dag Inge en Michael.
    Fijn te horen dat jullie zo hebben genoten. Dit kan jullie niemand meer afnemen.
    Goeie reis naar huis
    Groet Marian en bernard

• 15 December 2017 - 13:41

Ronald Bosua:

Eerste keer dat is van de Bosua pass hoor en lees, wel leuk om te weten